zondag 3 februari 2013

Rechter zijkant

Gisteren heb ik de 11 ramen in beide zijkanten geplaatst. Hierdoor is het huis nu grotendeels stofvrij. Heerlijk omdat stoffen nu niet speciaal mijn hobby is. De foto's van de ramen zijn niet zo interessant maar wat er achter zit wel. Hier dus een foto van de rechterkant van het huis.  



De basis van alle kamers aan de rechterkant is klaar. Maar hoe meer gevuld, hoe gezelliger het wordt.Daar wordt aan gewerkt!





Nog een foto van vóór de metamorfose. Zo zag het huis eruit toen ik het kocht.Er zijn heel wat uurtjes in gaan zitten maar ik heb ervan genoten.





19 opmerkingen:

AM Minnaard zei

Wauw, wat een metamorfose! Een make-over om trots op te zijn. gr. AM

Vistiendo Sueños zei

Es una casa muy bonita, y la transformación que le estás haciendo es genial!!!

www.minisantonia.blogspot.com

thea zei

Wat een verschil Roelie met de eerste foto,heel leuk geworden zo.
Groetjes Thea

Ilona zei

Wow Roelie, dat is eens eventjes een make over, zeg, je mag eer van je werk hebben! Het ziet er echt geweldig uit!
Groetjes, Ilona

Virginia isabel zei

El cambio es espectacular. Me encanta.
Besujis!!,

17-17 zei

Beautiful house, congratulation, well done!
Magda

rosethe-minima zei

La transformation est superbe. La maison a gagné en beauté, elle est plus lumineuse !
rosethé-Minima

Flora zei

Hello Roelie, as usual a great job. Your touch is special :-)
Mini lovely hugs
Flora

Paula zei

Wat ziet dat er anders uit! van digggghhhh!! naar prachtig!!!

Groeten van Paula

Margaret zei

Wow what a transformation, you have done a fabulous job it doesn't look like the same house. I love the style now.

Unknown zei

What a great change! It`s wonderful.
Mona

Idskesminis zei

Wat een transformatie! Ik ga nog eens met een ander oog naar m'n eigen huis kijken, want ik ben per kamer bezig en wellicht moet ik meer naar het geheel kijken... Ik vind jouw huis werkelijk beeldig!

Mijn Strandappartement zei

Hoi Roelie

Wat een transformatie, geweldig!!
Ik ben een nieuw blog gestart, misschien vind je het leuk om mij te volgen.

http://victorianhall.blogspot.nl/

groetjes
Lies

Miniaturas y vintage zei

Sigue así. Queremos ver más fotos. Te está quedando marvillosa

Fabulously Small zei

wow, dat is een compleet ander huis.., lijkt ook veel ruimer nu. En je manier van aankleden vind ik erg leuk en realistisch. Een resultaat om trots op te zijn!

Tessa Liduina zei

Dag Roelie, wat een prachtig huis heb je ervan gemaakt! Ik blijf je graag volgen, veel groetjes van Liduina.

Cinderella Moments zei

You've turned this house into a classic treasure. It is looking marvelous!
hugs♥,
Caroline

Anoniem zei

La transformación de la casa es espectacular. Me encanta tu blog, tienes cosas preciosas. Ya tienes una seguidora nueva. Un abrazo
http://miniaturasarantza.blogspot.com

Althaea zei

I have just been given this same house... It's very solid, but a wreck and very ugly, and you have given me so much inspiration! Yours is a dream! THank you!!